Când faci parte din industria evenimentelor corporate, trebuie să fii dinamic, flexibil și creativ pentru a reuși să ții pasul cu noile trendurile ce apar de la un an la altul. Anul 2019 aduce în atenția organizatorilor de evenimente o serie de instrumente și strategii menite să ofere publicului o experiență inedită, pe care să își dorească să o repete.

Așadar, cum vor arăta evenimentele corporate în 2019? Iată cele mai importante tendințe care se vor regăsi în planificarea și organizarea evenimentelor din domeniul business:

Trenduri pentru evenimentele corporate

1. Experiențe imersive și interactive

Aplicabilitateaa tehnologiilor VR (Realitatea Virtuală) și AR (Realitatea Augmentată) are un orizont vast, astfel că industria evenimentelor corporate se află printre domeniile care se bucură de avantajele acestor inovații tehnologice.

VR-ul face posibilă interacțiunea fără limite, în timp ce tehnologia AR completează realitatea, oferind participanților o experiență completă. Concret, tehnologiile VR și AR pot aduce evenimentele la un alt nivel prin:

  • Afișarea și prezentarea unor produse sau servicii, pe care  invitații la eveniment le pot descoperi cu ajutorul propriului smartphone.
  • Tururi virtuale – acestea permit invitaților să exploreze în mod interactiv locații diverse cu ajutorul unei aplicații și a unei perechi de ochelari VR.
  • Realizarea evenimentelor hibride – la aceste evenimente participă persoane care nu sunt prezente fizic, dar care reușesc să depășească orice barieră de timp și spațiu cu ajutorul tehnologiei VR.
  • Prezentări interactive – clasicele prezentări ale speakerilor pot fi livrate și sub formă de AR, oferind publicului o viziune completă asupra informațiilor furnizate.

2. Integrarea Inteligenței Artificiale (AI)

Inteligența Artificială este prezentă în viața noastră de zi cu zi și ocupă un loc important în organizarea evenimentelor, îmbunătățind experiența generală a participanților.

De exemplu, chatbot-urile sunt de mare ajutor organizatorilor de evenimente. Acești roboți de chat pot îndeplini o varietate de cerințe în ceea ce privește nevoia de comunicare și informare a publicului. Ei pot ghida vizitatorii site-urilor prin numeroase procese și tranzacții, colecta informații și pot realiza și alte funcții în locul unui consilier uman.

Un alt instrument util este cel de traducere în timp real, care elimină orice barieră lingvistică. Astfel, participanții pot asculta discursul interlocutorilor sau prezentatorilor în limba nativă, prin simpla utilizare a unui smartphone.

3. Tehnologia biometrică

Prin intermediul unor tehnologii moderne, organizatorii de evenimente pot analiza datele biologice ale participanților și pot trimite aceste date către platformele de inteligență artificială cu scopul de a crea experiențe noi, cât mai captivante.

Acestă tehnologie va oferi organizatorilor mai multe informații despre participanți cu ajutorul telefoanelor inteligente sau altor dispozitive care vor culege date biologice și emoționale despre utilizatori. Toate acestea vor da naștere unor evenimente personalizate, axate pe necesitățile și preferințele participanților.

4. Locații neconvenționale

Unul din principalele trenduri pentru evenimente corporate în 2019 este locația evenimentelor, primul pas pentru a oferi oaspeților o experiență memorabilă. Astfel, în ultimii ani s-a înregistrat o creștere a numărului de localuri și spații pentru evenimente deosebit de creative. 

Noile tendințe nu doar că urmăresc alinierea spațiului cu personalitatea și valorile participanților, dar și stârnirea unor emoții și sentimente care să îi atragă din ce în ce mai mult pe oameni.5

5. Meniuri smart pentru oameni smart

Mâncarea nu reprezintă un simplu ritual de hrănire, ci o adevărată oportunitate de a aduce oamenii împreună, de a lega conexiuni între aceștia și de a-i face să îmbine utilul cu plăcutul.

De aceea, serviciile de catering sunt o parte esențială a evenimentelor corporate și trebuie adaptate noilor trenduri – meniuri bogate în proteine și sărace în grăsimi, preparate gustoase care să arate uimitor, preparate specifice bucătăriei locale, meniuri prezentate în stil modern, ce se pot servi rapid, alimente ce respectă anumite diete speciale și multe alte inovații culinare cu scopul de a le oferi oaspeților o experiență gastronomică, nu doar o simplă masă.

Așadar, pentru a planifica evenimente corporate în 2019 care să iasă din anonimat, este important să identifici noile trenduri, să le combini și să le aplici corespunzător. Chiar dacă tehnologia acaparează industria corporate din ce în ce mai mult, nu uita să valorifici emoția umană și necesitatea participanților de a trăi o experiență autentică.

Îți dorim succes și îți stăm la dispoziție pentru și mai multe recomandări în ceea ce privește serviciile de catering pentru evenimentele tale corporate din 2019 și nu numai.

Tags: